Kategórie
 
 
 

Dr Nona parfums

 
 
 
 
 
 
 
Parfums Dr Nona

Ľudské pokolenie už oddávna pvažovalo ušľachtilé vône za magické prostriedky, ktoré poskytujú nie len pôžitok a rozkoš, ale ktoré majú tiež obrovksý vplyv ja na naše spomienky, zdravie a emócie. Ľudia, podobene ako aj zvieratá, prijímajú rôzne vône a pachy v podobe signálovprostredníctvom limbického systému. Tajomná a liečivá sila mŕtveho mora obohatila parfeumérske výrobky Dr Nona o autotrofické vlastnosti, ktoré dodávajú jej produktom punc jedinečnosti medzi ostatnými parfumami na trhu. Vďaka týmto vlastnostiam Mŕtveho mora sa je v podobe parfumérskych výrobkov podarilo získať jedinečné prostriedky pozitívne účinkujúce na psychosomatický systém ľudského tela, vďaka čomu môžete získať dobrú náladu, zdravé sebavedomie, obohatiť svoj intímny život a uľahčiť nadväzovnie kontaktov s inými ľuďmi. Naše parfumy Vám dodadú magickú auru, rozprestierajúcu sa okolo Vášho tela a duše. Pozitívne vplývajú na náladu a fyzické zdravie, pričom stimulujú imunitný systém a látkovú výmenu.

 
 
 
 
Ako účinkujú parfumérske výrobky Dr.Nona?

 

Vstrebávanie cez pokožku

  • zásobujú organizmus potrebnými mikroprvkami
  • stimulujú imunitný systém a pomáhajú udržiavať organizmus zdravý
  • aktívne zložky aromatických olejov ovplyvňujú všetky dôležité orgány nášho tela
  • tým, že sa dostanú do krvného obehu, pomáhajú normalizovať činnosť srdcového a cievneho systému
  • pozitívne ovplyvňujú orgány tráviaceho traktu, močového a pohlavného systému, orgány dýchacej sústavy a nervový systém

 

Prenikanie do organizmu pri dýchaní

Vdychovaním arómy jej molekuly prenikajú dovnútra, dostávajú sa až k pľúcam, prechádzajú vzduchovými bublinami do kapilár a ďalej sa rozširujú do celého organizmu. Niektoré molekuly sa usádzajú na sliznici nosa a dostávajú sa do kontaktu s čuchovými bunkami, ktoré sú bezprostredne spojené s mozgom. Ich účinky je možné pozorovať okamžite: keď privoniame k ruži, usmejeme sa a získame hneď veľmi príjemný pocit. To isté prebieha aj pri vdychovaní vône parfumu. Naša nálada sa zlepšuje a pociťujeme prísun pozitívnych vnemov. Tento proces prebieha preto, že čuchová zóna mozgu je úzko spojená s limbickým systémom a s tými centrami mozgu, ktoré kontrolujú nervový a endokrinný systém. Limbická oblasť je bezprostredne spojená s našimi emocionálnymi reakciami, s pamäťou, so sexuálnym záujmom, s intuíciou.

 

 

Parfum, alebo toaletná voda?

Všetky parfumérske produkty sú podriadené určitým normám a zákonom. V bohatej škále parfumérskych produktov odborníci vyčleňujú tri prvky, vytvárajúce harmonikcú štruktúru. Keď nanesieme parfum na pokožku, najskôr cítime len prvé vnemové účinky, tvorené hlavne prchavými látkami. Za 5 - 10 min. sa prejavujú menej prchavé, tzv. látky hlavy. A až za 20 min. cítime vlastnú arómu parfumu. Táto aróma je základnou kompozíciou vône, skladajú sa zo stabilných substancií. Čím väčší je podiel základnej arómy v kompozícií vo vzťahu k ľahko prchavým komponentomm, tým su parfumy koncentrovanejšie a stabilnejšie. Preto sú parfumerické výrobky rozdelené na parfume (parfumy), eau de parfume (parfumovaná voda), eau de toilette (toaletná voda).

Podiel základnej arómy nie je v kompozícií parfumu veľký, pretože tento typ e najstálejší, čo sa týka vône, množstvo stálych voňavých látok dosahuje 50% a viac. A objemy flakónikov sú veľmi malé: od 2 do 10ml.

Vôňa parfumovanej vody je ľahká a menej koncentrovaná, podiel základnej zložky je menej ako 40%, objem do 15 do 45 ml

Toaletná voda sa vyrába s objemom od 75 do 200 ml a podiel základnej arómy predstavuje 25 - 30%.

Tradíciou sa tiež ustanovilo, že parfumy by nemali mať rozprašovač,  môže byť len u fľaštičiek s parfumovanou a toaletnou vodou. Používanie rozprašovača je veľmi výhodné, pretože zamedzuje prenikaniu vedľajších látok do fľaštičky, ktoré môžu viesť k okysličovaniu a zmene arómy.

Parfumy a voda po holení pre mužom Dr. Nona majú objem 100 ml a rozprašovač preto, bez ohľadu koncentrácií vonných látok, sú tradične zaradené k "eau de toilette" - toaletná voda. Ale ich stálosť a podiel základnej arómy v kompozícií zodpovedá v skutočnosti obsahu produktov "parféme" - t.j. parfumy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia